donderdag, februari 28, 2013

Wie kaatst ....


Toen mijn man 3 jaar geleden 50 werd, had ik van die leuke ideeen om hem eens flink in de maling te nemen het zonnetje te zetten!
Ik zette hem voor de deur, blies hem nog wat groter op, scheerde zijn kop kaal, verfde zijn baard grijs en daar stond Abraham! Iedereen die langs liep kon hem zo bewonderen.
Verder hadden we in huis nog wat leuke accessoires om de feestvreugde te verhogen.
Mijn zoons waren eigenlijk nog erger dan ik, die hadden helemaal wilde plannen, waardoor ik genoodzaakt was uit te wijken naar een klein zaaltje in de buurt, want dit kon allemaal niet in huis plaatsvinden.
Zang, dans, toneelstukjes, een heuse mystery guest, het kon niet op!
Het werd een verjaardag om nooit te vergeten!

Maar ......
Dit jaar in september word ik zelf 50!
U begrijpt dat ik inmiddels niet meer zo van de "leuke" feestjes ben.
Toen leek mijn 50e verjaardag nog zoooo ver weg, maar de tijd vliegt.
Ik merk al dat ze er mee bezig zijn. Van de week werd ik gepolst naar mijn wensen voor mijn verjaardag, (dit is een rookgordijn, alsof ze zich van mij iets aantrekken).
"O", piepte ik," kijk maar wat je doet, een weekendje weg is toch ook leuk?"
Ik maak me geen illusies, ik moet me schrap zetten. Ik heb het over mezelf afgeroepen.
Wie kaatst .....









9 opmerkingen:

  1. Je kunt natuurlijk ook zelf een paar daagjes wegboeken. Toeval zo rond je verjaardag en dan heel onschuldig kijken en zeggen. owh.... had ik me in de datum vergist. Hij kwam me al zo bekend voor.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whahahahaha

    gelukkig heb ik aan die gekte niet meegedaan dus zullen ze mij ook niet terrecht stellen :-)

    "gelukki"g"ik ben meer van het kleien intieme:-)

    tja petra........

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In 2007 deed ik hetzelfde als jij...... (schrok me overigens een hoedje wat het prijskaartje van die poppen betreft, maar dat terzijde)

    Godzijdank weet mijn achterban hoe ik mijn verjaardag (vooral niet) wil vieren, dus mijn 50e afgelopen november, is zonder poespas voorbij gegaan ;-)

    IK wens jou uiteraard wel een fantastische verjaardag toe, dat hij maar helemaal zo mag zijn als dat jij het jezelf wenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tegen die tijd zullen wij zeggen: gefeliciteerd, je hebt het verdiend.
    En dan zullen we lachen zoals we nog nooit hebben gedaan.
    (en de niet vijftigers zullen denken: effe dimmen want straks ben ik ook aan de beurt).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk toch.....ik kreunde ook dat ik beslist GEEN pop in de voortuin wilde. Moet je mijn kinderen hebben. Hadden ze zelf een pop gemaakt; mijn kleren aangetrokken en een levensgrote foto van mijn gezicht erop geplakt. En die op een stoel in de voortuin gezet.

    Bummer!

    Maar stiekem vond ik het enig! En alle vlaggetjes met 50, bekers met 50 en de hele rattaplan.

    Geniet ervan (hahahah)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ai ... maar lijkt je dat wel wat? Zo'n groot feest? Ik vindt het namelijk he-le-maal niets, maar ik vrees dat ik niets heb te willen, zoiets wordt gewoon geregeld hellup!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik probeer tegenwoordig altijd "de vijand" vóór te blijven door zélf te organiseren. Dat werkt perfect al blijkt er dan toch nog wel eens stiekem een draaiorgel serenade tussen gepropt te worden!Je zóu een héél lange vakantie kunnen plannen rond die tijd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weet je...eigenlijk heb ik helemaal geen medelijden met je ;-)

    BeantwoordenVerwijderen