woensdag, mei 22, 2013

Lief!

Sinds januari ben ik een blogger.
Van een ''stille'' lezer ben ik zelf een blogger geworden.
En dat bevalt me goed! Ik vind het ontzettend leuk om zelf te verhalen en ook mee te leven en te lezen met de andere bloggers.
Bijna elke dag maak ik mijn "rondje'' en via via kom je soms op leuke nieuwe blogs terecht.

Maar het bloggen bracht ook iets anders leuks! Naast de vele meelevende, gezellige en inspirerende reakties, kreeg ik onlangs ook echt iets thuis gestuurd.
En dat kwam van Melody! Ze las mijn log over oude meuk, en stuurde mij een berichtje dat ze een oud strijkboutje voor me had.
Ik had inmiddels wel door dat "Mel" (zo noem ik haar in gedachten) een hele lieve en behulpzame vrouw is, die voor iedereen klaar staat. Maar dit had ik niet verwacht!
Vorige week ging de bel en daar was het pakje! Snel uitgepakt en ja hoor, zo een heb ik er nog niet.
Hij staat mooi te pronken bij de andere boutjes.
Lieve Mel, nogmaals heel hartelijk bedankt!!



22 opmerkingen:

  1. Wat een lief cadeautje dus.
    En het is inderdaad een mooi exemplaartje.
    Ze hoeft niet alleen te staan.
    Ja,ik ga er vanuit dat een strijkbout/ijzer vrouwelijk is.
    HiHiHi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zie je maar waar bloggen allemaal goed voor is..!!
    Leuk..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geniet óók erg van "mijn logwereldje" ;-)
    Erg leuk van Melody natuurlijk, en een leuke aanvulling van je verzameling.
    Volgens mij heb ik met zo'n strijkijzer destijds op de huishoudschool nog moeten leren strijken , net als sommige andere van je verzameling trouwens !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien moet ik maar eens beginnen te schrijven over mijn verzameling gouden oorbellen en kijken wat er van komt ;)
    Schattig strijkboutje overigens.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha Margreet wie weet wat het oplevert!

      Verwijderen
  5. Ja, bloggen is super en Melody is een toffe tante.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een mooi exemplaar. Past mooi bij de verzameling.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, Melody heeft vele verrassingen in huis!
    Hoe mooi is mijn weblog?
    Mijn boekbestelsite?

    Het is een GOLDEN GIRL

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En zo is het Hulk! Ze heeft dit nog niet gelezen denk ik! Verrassing!

      Verwijderen
  8. *blooooossss*
    Nee Petr@ klopt, had het nog niet gelezen inderdaad, maar nu dus wel!

    Wauw....kweet ff niet zo goed wat ik moet zeggen als reactie op dit eerbetoon. Het is je van harte gegund, ik deed er niets mee en hij stond in een hoekje te verstoffen. En ja... ik geniet met een hele grote G als ik iets kan doen wat een ander plezier geeft. Vind de actie die ik dan moet ondernemen ook eigenlijk niet noemenswaardig ;-)

    Kortom.......dank je wel voor dit lieve bericht. Heel fijn dat je er zo blij mee bent. Het is niet alleen jou van harte gegund maar ook het boutje zelf, nu staat ze bij soortgenoten gezellig in een groepje, altijd beter dan eenzaam en alleen in een stoffig hoekje of niet dan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik sta er helemaal niet van te kijken dat ze jou zoiets opstuurt. Blogland is zo slecht nog niet... Leuk dat op deze manier je verzameling uitgebreid wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb nog wel een verzameling strijkgoed voor je. Dat boutje moet tenslotte wel gebruikt worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is ook het leuke van bloggen. Ik was ook helemaal verguld met de film die ik kreeg over Margaret Thatcher. Ik wet nog steeds niet wie de gever is.. Ik heb ook nog een oud strijkboutje, maar die wil ik niet kwijt. Dat is nog speelgoed van mij zelf. Ergens moet er wel een afbeelding op eén van mijn blogs staan. Als je bij zoeken strijkbout intikt kom je er vast wel terecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hai Petra...

    ja... dat is nog eens fijn!
    Ik weet, dat ik je beloofd had om ook een strijkboutje uit mijn moeder's verzameling te sturen.
    Maar... mijn broer en zus zijn het er niet mee eens.
    Sjaaaaa... sorry!
    Ikzelf ben niet zo van het bewaren en geef graag weg.
    Maar ik heb dus met mijn broer en zus te maken. De strijkboutverzameling staat in ons huisje in Oostenrijk, waar ik de afgelopen twee weken was.

    Wel weer wennen hier. Maar gelukkig is het stralend weer!

    dagdag!
    Liefs van Marlou

    .


    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk he Petra,
    bloggers worden een grote familie:-)
    leuk om ze te ontmoeten ook,:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, dat is precies Melody.
    Zulke dingen maken het bloggen tot meer dan een virtuele bezigheid. Het laat zien dat er levende mensen achter die berichtjes zitten.
    Welkom bij de familie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Veel plezier in Bretagne!
    Bonjour van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik hoor al bij de die-hard-bloggers denk ik zo, en het is altijd plezant om andere logjes te ontdekken. Sommige loggers zien het dan weer niet meer zitten en geven het op, en zo zie je loggers komen en gaan. Net als het echte leven, vrienden komen en gaan... Al is onze vriendenkring wel een constante in ons leven, wat dan ook vaak te merken is in mijn logs.
    Bedankt voor je bezoekje, Petra!
    Altijd welkom... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen