donderdag 11 juli 2013

Een greep

Hier weer even een greep uit mijn aaifoon-foto's van de afgelopen weken

 Couscous met kipspies
 
 Opgestaan is plaatsje vergaan!

Je wordt toch blij als je zo'n briefje op tafel vindt
 
Uitnodiging voor de jaarlijkse straatbbq

 Nachtvlinder op het raam geplakt, op het werk
 
 Pioenen mijn lievelingsbloemen
 
 Graancirkels (?) in het gras
 
 De zwarte kip legt bijna elke dag een eitje
 
 Gezellig met de poes op schoot
 
 Wat ik lees
 
 Deze kaart kreeg onze oudste toen hij zijn Propedeuse haalde.
Mooi om af en toe eens te lezen
 Lekker luieren
 
Grappig rupsje


19 opmerkingen:

  1. ohh wat een gezellige serie foto's Petra,
    de kippies zijn mijn liefste foto en de hond zo lekker ontspannen,
    en eigenlijk wel je hele blog zo lekker in de flow sfeer...

    daar hou ik wel van.

    de rups is van de st jans vlinder..
    grappige beestjes met hun streepjes

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, zo'n serie met van alles wat.
    Op naar een mooi weekend.
    Veel plezier..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie een mooi leven....geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, deze serie, Petra...
    Wat maak je toch een mooie fotoos met je aaifoon!
    Haarscherp!

    Heb het goed, dit weekeinde en de komende week.
    Ik ga lekker zingen op de Veluwe!
    Dagdag!
    Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een afspiegeling van een heerlijk leven. Graag gezien, Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk die foto's. Zeg die Landleven is dat een oude? Er staan namelijk die kippetjes op, zijdehoen, waarvan ik er ook een heb en ik ben dol op die beestjes. liefs en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Helene, nee het is de allernieuwste Landleven. Er staat een leuk artikel in over zijdehoenders.

      Verwijderen
  7. Echt een hele leuke serie foto's... mooie herinneringen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's Petra...dit mag je echt meer doen,met je aai-foon.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie aaifoon-foto's! Die 'gezellig met de poes op schoot' is een zoekplaatje geworden. Ik zie er wel wat poes in maar hoe of wat? In ieder geval is het een aaibaar plaatje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En zo is de week zo weer voorbij. En weer een veelzijdige weekje.

    Love AS Always
    di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie foto's, de mooiste van de hele week en dat is samen een mooi gelukkig logje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi rijtje....herinneringen gescoord dus ;-)

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie week geweest, leuk om dat met een rijtje foto's duidelijk te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk die kippies in de Landleven, daar heb ik een zwak voor. Hoe zou dat nou komen? Het briefje is leuk, de poezenpootjes, de luiwammes, de graancirkels :D
    Jij ook een hele fijne vakantie. Veel rust, beweging en nieuwe inspiratie...
    Liefs en een vakantiegroet van Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk he, zo'n foto blogje. Dan zie je de tijd terug in plaatjes en besef je weer hoe leuk het leven is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met de geslaagde telg. Leuke fotoserie ook.

    BeantwoordenVerwijderen